geld terug acties

http://www.geldterugacties.nl/
B
bezoeker 18/02/2007 21:24

waar verkrijgbaar?

Ik heb al in diverse supermarkten gezocht naar Prince Start [van Lu} waarbij de aktiecoupon op het pak zou zitten.

Nergens te vinden! Gezocht bij AH, Hoogvliet, Super de Boer, C1000 en de Digros!

Hetzelfde geldt voor de flesjes Friesche Vlag koffiemelk waaraan een label zou moeten hangen waarmee je dan het aankoopbedrag van Finea Creamy [ voor koffiepads] terug kunt ontvangen.

Zijn deze akties niet meer te verkrijgen of moeten ze nog echt gaan lopen omdat ze nog niet in de winkel te vinden zijn?

Hartelijke dank voor uw antwoord,

Bezoeker (blijft graag anoniem)

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

W
webmaster 18/02/2007 21:25
Wat betreft de Prince Start [van Lu} -actie en Friesche Vlag:

Het kan inderdaad zo zijn dat er in jouw supermarkt geen producten meer staan met een actie-halslabel. Vaak leveren fabrikanten de producten iets vóór het verloop van de actie al zonder actiesticker/halslabel. Dit is vooral om misverstanden na afloop van de actie te voorkomen. Zo zie je bijvoorbeeld nu in februari 2007 op heel veel producten in de supermarkt nog actiestickers, terwijl die acties tot februari 2006 (b.v. sanex) liepen.

Ikzelf heb beide acties in een grote supermarkt van Super de Boer gespot. Vind je echter nergens meer deze producten, kun je altijd nog de fabrikant aanschrijven (post of mail) of bellen. Vraag ze of je alsnog zónder halslabel/actiecoupon, maar b.v. wel met kassabon+streepjescode het geld alsnog retour kunt krijgen, aangezien de actie officieel nog niet is afgelopen. Niet alle bedrijven zijn daar even soepel in, maar je kunt het altijd proberen,nietwaar!

Laat het maar weten indien je nog hulp nodig hebt hierin. Succes ermee!

Vind u het goed als ik u vraag en mijn reactie op het forum zet? Dit is nl. een vraag waar denk ik meerdere mensen graag een antwoord op zouden willen. Ik hoor het graag!

Groetjes,

webmaster geldterugacties.nl

B
bezoeker 18/02/2007 21:26
Het plaatsen van vraag en antwoord op het forum vind ik goed.

Hartelijke dank voor uw snelle reactie

S
sandra 19/02/2007 10:57
Ook ik kan de actie van lu nergens vinden; maar de flesjes koffiemelk met label heb ik vorige week zien staan bij de AH.

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |