Naar aanleiding van een aantal berichten over mij en geldterugacties.nl op een andere site wil ik graag wat duidelijkheid verschaffen.
Ik weet dat er naast mijn site een weblog bestaat dat geld-terug-acties post. Jammer genoeg heb ik een aantal beschuldigingen over me heen gekregen. Tot nu toe heb ik hierover alleen via de mail met de webmaster van dat weblog gecommuniceerd. Sinds vandaag circuleren er daarnaast echter ook een aantal onwaarheden op het internet, waardoor mijn site onterecht in diskrediet wordt gebracht.
Naar mijn mening doet ieder zijn best om een goede en zo up-to-date mogelijke website neer te zetten op het internet. We krijgen allebei mailtjes met tips van bezoekers die op de site van de ander, acties hebben gezien. Daarnaast is het zo dat wanneer ik (oa op dat web-log) een actie zie staan die ik nog niet kende, ik die dan ook voor mijn bezoekers op de site zet. De persoon van die web-log doet dit andersom ook. Logisch lijkt mij! Je wilt voor de bezoekers een zo compleet mogelijk overzicht, nietwaar?! Dat moet volgens mij ook het allereerste doel van de site zijn!!!
Wanneer men van welke site dan ook een geld-terug-actie overneemt steelt men niet. De acties zijn nl. door de fabrikanten in het leven geroepen en die acties mag iedereen overal vandaan verzamelen. Bedrijven zijn alleen maar blij met het verspreiden van hun actie, waardoor er meer kenbaarheid aan de producten worden gegeven.
Om misverstanden te voorkomen wil ik nog even duidelijk maken dat ik de persoon van dat web-log nooit persoonlijk heb aangevallen en dat ook nooit zal doen.
Ik vind het erg jammer dat het allemaal zo moet lopen als nu en het lijkt mij dan ook veel fijner werken als we gewoon van elkaar weten dat er meerdere sites zijn met hetzelfde doel en elkaar verder niet beschuldigen/lastigvallen. Tegenwoordig weet je dat je concurrentie uit alle hoeken kunt verwachten en dat moet je respecteren in plaats van beschuldigingen te plaatsen.
Ik ga ondanks alle consternatie met veel plezier verder aan het up-to-date houden van http://www.geldterugacties.nl. Ik wens iedereen dan ook heel erg veel plezier met alle geld-terug-acties die nog gaan komen!
Als laatste wil ik nog even melden dat http://www.geldterugacties.nl natuurlijk gratis is en altijd zal blijven!!
Vriendelijke groet,
G.Kaizer
webmaster geldterugacties.nl