geld terug acties

http://www.geldterugacties.nl/
G
geldterugacties.nl 28/04/2006 13:44

Re: "wie o wie"

"Als de bonnetje bij Jumbo verkeerde prijs scant als dat die voor het schap staat krijg je het artikel gratis. Maakt niet uit of het bedrag meer of minder is."

Reactie:

Ik kan niemand verzekeren of dit inderdaad waar is.

Het klinkt niet logisch dat je ook geld terug kunt krijgen wanneer

producten te goedkoop zijn aangeslagen/gescand op de kassabon.

Maar goed, je weet nooit.

Het enige advies dat ik kan geven is om (bij élke winkel)de kassabon op juistheid te controleren. Vermeld fouten altijd en z.s.m.

Het teveel betaalde zal altijd teruggegeven moeten worden. Wanneer je het product gratis meekrijgt is dit alleen maar mooi meegenomen.

Ga er in eerste instantie echter nooit vanuit...

Succes en groetjes!

webmaster

geldterugacties.nl

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

M
Myrthe 14/05/2006 15:50
Hoi hoi!

Ik heb een keer gehad dat de prijs op het schap anders was dan wat 'ie scande, en ik heb het geld 100% teruggekregen!

Groetjes!

G
geldterugacties.nl 15/05/2006 12:59
Hoi Myrthe!

Kijk, dat is nog eens mooi meegenomen!
Werd de prijs daarbij duurder of goedkoper gescand dan op het schap was weergegeven?

Groetjes,
geldterugacties.nl

P
PAR 19/05/2006 13:13
Wat te doen met akties die niks geven ?

Onlangs was hier een aktie, weet niet meer zo gauw welk bedrijf, die handelt in vitaminepillen en dat soort dingen.

Door een kleine enquete in te vullen kon je al een gratis potke krijgen.

Leuk om eens iets te proberen wat we nog nooit gekocht hebben.

Ik dacht dat we na 2 weken wat zouden zien, maar helaas.

De 2 weken zijn helaas al om.

Zal wel weer storm gelopen hebben.

G
geldterugacties.nl 19/05/2006 13:27
Wegens enorme belangstelling zijn ze inderdaad gestopt met het belonen van een gratis potje vitaminen per enquete. Nu verloten de prijs; per elke 100 deelnemers 1 winnaar. Helaas is het niet anders. Mocht het zo zijn dat je de enquete hebt ingevuld vóórdat ze de regel hebben veranderden raad ik u aan om hierover contact met Sunwell (http://www.sunwell.nl/) op te nemen. Misschien krijg je dan alsnog een gratis potje thuisgestuurd.
Succes ermee!
geldterugacties.nl

P
PAR 19/05/2006 13:49
Ik heb ze gemaild.

G
geldterugacties.nl 20/05/2006 08:19
Ik ben benieuwd naar hun reactie! Laat je het even weten?!

Groetjes!
geldterugacties.nl

P
PAR 24/05/2006 09:40
Tot op heden nog niks gehoord.

P
PAR 01/06/2006 22:10
Het is ongelooflijk, maar afgelopen maandag kwam de postbode met een pakketje van Sunwells. Een buisje met de bruistabletten die we wilden hebben.
Ik wilde het hier meteen melden, maar de site was onebreikbaar.

G
geldterugacties.nl 01/06/2006 22:35
Jammer dat dit forum niet bereikbaar was, ik heb dat zelf ook 1x gemerkt afgelopen week. Het forum dat ik hier gebruik is echter van freegoodies.nl en als daar storingen zijn, kan ik er zelf niet veel aan doen jammergenoeg.

Hartstikke fijn dat de vitamines binnen zijn!! Voor wie ze nog niet heeft ontvangen...nog even geduld...en misschien komen ze alsnog!

Groetjes!
Geldterugacties.nl

M
marian 17/07/2006 10:22
Ik heb inderdaad ook mijn pot vitaminepillen ontvangen.Was er ook verbaasd over dat ik ze nog kreeg,maar had de enquete ingevuld voordat de regel veranderd was.

C
Coby 28/11/2006 20:48
Ruim een half jaar later zie ik toevallig dit bericht en ik kan melden dat ik mijn geld heb teruggekregen bij de Jumbo. Op het schap stond 1,09 euro en ik betaalde 0,99 euro. Ik heb het toch even gemeld en kreeg die 0.99 euro terug!!!

Succes! Groeten, Coby

L
laura 29/11/2006 22:26
Geweldig! het werkt dus echt bij die Jumbo!
Lekker een gratis product meegekregen.
Mensen, opletten dus in de Jumbo!

Groetjes,
geldterugacties.nl

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |